Direktlänk till inlägg 14 november 2012

TJUUUU

Av Daorsa - 14 november 2012 17:10

Tjena där! ;)
Nej skojar! Men bloggen? Varför år du så tråkig? Jo det kan vara för att jag är så osocial så jag tänkte skriva/svara på några frågor om mig! :)

Heter? - Daorsa heter jag..
Ålder?: 13 år!
Klass? : 7:an :*
Kär i någon?: de vill du veta?
I ett förhållande/ singel: singel
Justin bieber, One direction? : one direction klart!
Vad älskar du att göra?: vara med vänner, fotboll och sjunga
iPhone, nikon? : iPhone...fast jag vill ha en nikon..så båda typ' :*
Favorit färg? Gillar alla färger men älskar att ha på mig starka färger, eller svart och vit
Favorit ämne?: So,Bild och svenska :)
Vad ska du göra på helgen? : uppträda, vara med vänner
Vad har du gjort idag?: varit i skolan..
Roligaste som hänt idag: när en person trillade från en stol baklänges helt Random AHAHAHAHHA :')
Dåligaste saken som hänt idag?: vet inte...
Är du tillsammans med någon?: sa ju att jag var singel..
Idol?: One direction, Rita Ora och Labi
Röker du?: nej!
Är du gravid?: ja..,du vet har varit det ska födda nu om en vecka...vad tror du?
Gillar du skolan?: den är helt okej
Läser du bloggar: eftersom jag själv bloggar, så brukar jag göra det faktist, men dock inte så ofta så länka gärna er blogg eller nåt.
Har du facebook?: japp det har jag!
Telefon nummer?: delar inte ut till vem som helst. Villu nåt skriv på kik: daorsadevce
Vem skrev du med senast?: Linda och Simon.
Vem ringde dig senast?: ska bara kolla upp det..... OPAAA! DEDU ;)
hur mår du?: sådär..fett trött :(
Vadgördu?: kollar på tv, smsar
Har du druckit alkohol någon gång?: aao, asså inte så...men på nyår när jag var liten..trodde det var juice.
Om du fick 3 önskningar, vad hade du önskat dig då? 1. Att man kunde vara ung för alltid. 2. Att cancer och alla andra sjukdomar inte finns. 3. att det inte hade funnits hat i världen.
Folk du ser upp till: mamma,pappa och mina bröder.
Hur är vädret?: Joo..det är jättebra 43 grader varmt, håller på att dö..
Vart ska du på jullovet?: ingen stans..sitta hemma och ruttna, nej men asså vet inte!


Det var del 1' har du frågor så ba Komentera här:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daorsa - 1 december 2012 22:11

Av Daorsa - 26 november 2012 17:51

IPHONEEE YEEEYYYYY! Bild har ni här beställt 2 skal :)

Av Daorsa - 24 november 2012 13:35

Malcolm är ute? Vem kunde tro det. Benny borde åkt ut....men aja i final är det såklart ISAAAAAAKKKK! AWWWWWAAAA! JEEEEEMMMMMMMMMMM! Hoppas jag iallafall! Aja ska äta nu och fixa mig sen blir det Laholm! :*...

Av Daorsa - 23 november 2012 20:12

Kom nyss hem, nybliven det x facktor gooooo JEM ISAK MALCOLM ...

Av Daorsa - 23 november 2012 20:12

Kom nyss hem, nybliven det x facktor gooooo JEM ISAK MALCOLM ...

Presentation

Hejsan, tjej med stor interess för fotboll och musik,dans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards